SEOSHARON BLOG

7 Manieren om een krachtige kop te schrijven voor je blog

7 Manieren om een krachtige kop te schrijven voor je blog

Als jij een blog begint dan begin je natuurlijk bij het begin. En het begin van een blog is het bedenken van een onderwerp waar deze blog overgaat maar natuurlijk ook de kop. Want als jij geen aantrekkelijke kop bovenaan jouw blogartikel hebt staan is het krijgen van...

6 tips voor een SEO-vriendelijke blog

6 tips voor een SEO-vriendelijke blog

Een blog schrijven, niet zo moeilijk toch. Nee, op zich als jij goed kan schrijven dan kan jij over elk onderwerp een blog schrijven. Maar het beste is natuurlijk om een blog te schrijven waar jij een expert in bent. Maar hoe schrijf je nu eigenlijk een...

Passie voor een Netflix serie

Passie voor een Netflix serie

Yeah, het is 2021🤩! Het veel beloofde jaar zoals iedereen het nu al noemt. Omdat 2020 zo'n raar jaar was in verband met de pandemie en sluiting van meerdere bedrijven. Maar als ik heel eerlijk ben vond ik 2020 een heerlijk jaar. Tuurlijk we mochten een heleboel dingen...

Zakelijke e-mailadres professioneel of niet?

Zakelijke e-mailadres professioneel of niet?

YES! Je bent gestart met je eigen bedrijf en hebt je ingeschreven bij de KVK (Kamer van Koophandel) en nu is het tijd om iedereen in de wijde wereld te laten weten dat je er bent. Daar hoort een website bij maar natuurlijk ook een e-mailadres bij. Het is niet...

6 handige tips om Google Mijn Bedrijf te optimaliseren

6 handige tips om Google Mijn Bedrijf te optimaliseren

Wat is nu Google Mijn Bedrijf? Google Mijn Bedrijf is een handige en belangrijke tool voor elke online onderneming. Google Mijn Bedrijf is eigenlijk de “yellow pages” (bedrijvengids) op Google. Het is een gratis tool waarmee je jouw bedrijfsgegevens kunt opgegeven en...

Storytelling: vertel jouw verhaal en ga voor die verbinding

Storytelling: vertel jouw verhaal en ga voor die verbinding

Storytelling: vertel jouw verhaal en ga voor die verbinding Herken je dat? Je leest een tekst of je zit bij een presentatie en ondanks dat het onderwerp erg interessant is, kan het je gewoonweg niet boeien. De tekst leg je maar even weg, want je slaat het toch niet...

De 3 verschillende zoekopdrachten in Google.

De 3 verschillende zoekopdrachten in Google.

3 verschillende zoekopdrachten in Google. We kennen als wij gaan zoeken in een zoekmachine zoals Google 3 verschillende zoekopdrachten. Dat is zo omdat wij niet altijd naar hetzelfde opzoek zijn. En dan bedoel ik niet de inhoud maar de manier waar wij graag informatie...

5 SEO-trends anno 2020

5 SEO-trends anno 2020

5 SEO-trends anno 2020 Het algoritme van Google wordt met de jaren steeds slimmer. Het is in 2020 nog vele malen beter in staat de juiste zoekresultaten te tonen aan elke individuele gebruiker. Dit houdt dus in dat als jij een zoekopdracht in Google intikt of vraagt,...

DE HANDVATEN VAN STORYTELLING DOOR SOCIALIZIOUS

DE HANDVATEN VAN STORYTELLING DOOR SOCIALIZIOUS

Wat is storytelling en hoe gebruik je het in jouw contentstrategie? Ook al word je bijna doodgegooid met de term storytelling, het is toch wel fijn om te weten hoe het precies zit. Kort gezegd is storytelling het toepassen van verhalen om een doel te bereiken en...